Режим роботи закладу на 2018-2019 н.р.

 

Організаційні періоди

роботи школи

Початок

уроку

           Кінець     уроку

Перерва

Для 1 кл.

2-4 кл.

5-11 кл.

5-11 кл.

      Відкриття школи

        7.30

  Явка вчителів на 1 урок

       за режимом дня

                    

                                        8.15

 

              8.20

  Попереджувальний дзвоник

                                                          8.25

 

 

 

         1 урок

    8.30

    9.05

    9.10

    9.15

    10 хв.

         2 урок

    9.25

   10.00

   10.05

   10.10

    10 хв.

         3 урок

   10.20

   10.55

   11.00

   11.05

    20 хв.

         4 урок

   11.25

   12.00

   12.05

   12.10

    10 хв.

         5 урок

   12.20

   12.55

   13.00

   13.05

    10 хв.

         6 урок

   13.15

 

 

   14.00

    10 хв.

         7 урок

   14.10

 

 

   14.55

   

Робота

шкільних гуртків, секцій

                       13.00  - 18.00

 

Робота груп продовженого дня

 

                       12.00  -  18.00

 

Робота бібліотеки

           пн., вт., ср.           08.30  -  15.30

Робота сторожа

                      18.00 –  06.00

Робота адміністрації:

                      08.00 – 17.00       перерва   12.00 – 13.00    

Методичні дні:

 вівторок - заступник директора з НВР Биков В.О.

 середа -  заступник директора з НВР Ховратов О.В.

 п’ятниця – директор Бойченко Л.А.

Приймальні дні:

понеділок 16.00-17.00 – директор Бойченко Л.А.

вівторок 15.00-16.00 – заступник директора з НВР Ховратов О.В.

середа 16.00 – 17.00 - заступник директора з НВР Биков В.О.

четвер 15.00 – 16.00 – завідуюча господарством Гета Н.М.

п’ятниця 15.00 – 16.00 – педагог-організатор, соціальний педагог

 

 

 

СТАРШИЙ ЧЕРГОВИЙ УЧИТЕЛЬ ПО ШКОЛІ – приходить на роботу за 30 хв. до початку занять і здає школу черговому адміністратору.

 

 ЧЕРГОВИЙ УЧИТЕЛЬ ПОВЕРХУ – приходить на роботу за 20 хв. до початку уроків,

а йде з роботи через 20 хв. після закінчення уроків.              

 

 


Склад шкільних методичних об’єднань

 

 

 

Назва  шкільного методичного об’єднання

Керівник м/о

Кількість членів

Склад учасників

1

Методоб’єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД

Семенюта І.С.

 6

Черненко В.Г.

Семенюта І.С.

Левченко А.Р.

Бузовська Л.П.,

Якименко Н.П.

Бойко В.В.

2

Методоб’єднання вчителів-філологів

Лембірко Л.І.

6


Лембірко Л.І.,

Мосієнко Л.О. ,

Семенова Є.О.,

Соколова Т.О.,

Ушакова О.В.

Бойченко Л.А.

 

 

3

Методоб’єднання вчителів математично-природничого циклу

Тендітник В.М.

6

Петрова М.І. 

Тендітник В.М.,

Лейко Л.І.,

Биков В.О.,

Мороз С.А.

Василенко А.О.



 

 

4

Методоб’єднання вчителів естетичного циклу

Драній Н.О.

3


 

Драній Н.О.,

Даценко В.

Федоришина В.І.

 

 

5

Методоб’єднання

класних керівників середньої та старшої школи

Василенко А.О.

7

Мосієнко Л.О.

Шульга В.В.,

Соколова Т.О.

Лейко Л.І,

Тендітник В.М.,

Шульга В.В.

Василенко А.О.

 

6

Методоб’єднання

вчителів  фізкультури, "Захисту Вітчизни"

Ховратов О.В.

3

Ховратов О.В.,

Шульга В. В.,

Яковенко Ю.О.

7

Методоб’єднання

вчителів  історії, географії і права

Сухарєва С.П.

2

Стіна-Биковець А.В. 

Сухарєва С.П.

 

 

 


 

Вакантні посади – відсутні

Мова навчання – українська

Правила прийому до 1 класу нашого навчального закладу:

cвідоцтво про народження, заява про прийняття дитини в школу

 

Конкурсні умови прийому - відсутні

 

Будівля має вільний доступ до приміщення. Будівля потребує облаштування пандусом.

 

Додаткові послуги станом на 01.12.2017р. – не надаються

 

Вищим колегіальним органом громадського самоврядування є збори (конференція) колективу закладу освіти.

 

Документи на отримання ліцензії знаходяться в стадії розробки.


Матеріально-технічне забезпечення школи:

В закладі функціонують  11 навчальних кабінетів, з них:

 - 4 кабінети початкових класів ( 1694 м²)

- 1 фізики та математики (49,3 м²);

- 1 хімії (53,1м²);

- 1 біології (50,3м²);

- 1 історії (39,5 м²);

- 1 музей І. Котляревського (49,7 м²);

- 1 інформатики (48,7м²);

- трудового навчання (35,9м²).

Працює  спортивна зала  (177,1м²),  їдальня: обідня зала (51,1 м²), актова зала (78,3 м²).

У школі підключено інтернет, є Wi-Fi.

Кабінет інформатики обладнаний – 10 робочими місцями: 6 комп'ютерів використовуються в управлінсько-господарській діяльності.

 

1 комп'ютер – в кабінеті трудового навчання; 1 комп'ютер – в бібліотеці. У закладі є 8 ноутбуків, у тому числі в кабінеті фізики.



Результати ДПА

4 клас

Предмети

Всього

учнів

Писало

Високий рівень

Достатній

Рівень

Середній

рівень

Низький

рівень

Укр.літ

23

23

5

11

4

0

Укр.мова

23

22

3

10

9

0

Математ.

23

23

4

8

11

0

 

9 клас

Предмет

Всього учнів

Писало

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Низький рівень

Укр.мова

22

21

3

10

7

1

Математ.

22

21

1

12

5

3

Біологія

22

21

3

9

6

3

 

Результати ЗНО

11 клас

Предмети

Всього учнів

Писало

Високий рівень

Достатній рівень

Середній

Рівень

Низький рівень

Укр.мова

8

8

1

1

5

1

Історія

8

8

0

3

4

1

Алгебра

8

2

0

0

1

1

Біологія

8

5

0

1

2

2

Анг.мова

8

1

0

0

1

0

 

 

 


Територія обслуговування ЗЗСО №12

 

 

1.      Вул. Степовика;

2.      Пров. Степовика;

3.      пров. Коперника – парна сторона;

4.      Вул. Підмонастирська;

5.      Пров. Грабовського;

6.      Пров. Хрестовоздвиженський;

7.      Пров. Високий;

8.      Вул. Новопроектована;

9.      Вул. Героїв Крут;

10.  Вул. Великорогізнянська;

11.  Вул. Ш.Алейхема (від №41 до кінця обидві сторони);

12.  Пров. Димський;

13.  Вул. Лугова;

14.  Вул. Михайла Драгоманова;

15.  Пров. Микитинський;

16.  вул. Франка;

17.  вул. Гулака-Артемовського;

18.  вул. Паїсія Величковського;

19.  пров. Прирічний;

20.  вул. Павла Тичини;

21.  пров. Куликова;

22.  пров. Бумажний;

23.  пров. Михайличенка;

24.  вул. Михайличенка;

25.  вул. Авіаційна;

26.  пров. Авіаційний;

27.  вул. Юрія Горліс-Горського;

28.  пров. Московський;

29.  пров. Колекторний;

30.  пров. Гурамішвілі;

31.  пров. Градижзький;

32.  1-а, 2-а, 3-я, 4-а, 5-а, 6-а, 7-а, 8-а, 9-а Лінія;

33.  Вул. Лисенка;

34.  Вул. Михайла Туган-Барановського;

35.  1-й, 2-й, 3-й Проспект;

36.  Вул. Лісозахисна;

37.  Вул. Благовісна;

38.  Пров. Зайкевича;

39.  Вул. Пейзажна;

40.  Вул. Космонавтів;

41.  Пров. Вернадського;

42.  Вул. Рогізнянська;

43.  Пров. Рогізнянський;

44.  Вул. Півненка;

45.  Пров. Гористий;

46.  Вул. Серова;

47.  Вул. Осипенка;

48.  Вул. Живописна;

49.  Пров. Пейзажний;

50.  Вул. Васильківська;

51.  Вул. Володимирівська;

52.  Вул. Літописна;

53.  Вул. Єднання;

54.  Вул. Семенівська;

55.  Вул. Преображенська;

56.  Вул. Берестова;

57.  Вул. Хрестовоздвиженська;

58.  пров. Вітряний;

59.  пров. Гречаний.

 


 

Звіт керівника закладу


Звіт керівника

 

 про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю

 

у травні 2018 року.

 

 

Шановні педагоги, батьки, громадськість!

 

Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2017-2018 навчального року.

 

У своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

У 2018 році навчальний заклад отримав ліцензію освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти.

 

1. Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти (охоплення навчанням дітей шкільного віку, продовження навчання випускників 9-х класів ).

 

Охоплено  дітей навчанням 100%. Станом на 29.05.2018 року в закладі навчається  225 дітей. Із них: в школі І ступеня – 90, в школі ІІ ступеня – 110, в школі ІІІ ступеня – 23

 

Протягом 2017/2018 навчального року 2 учні навчалися за індивідуальною формою.

 

9 клас школи закінчує 25 учнів, 11 клас закінчує 8 учнів,  претендент на  нагородження Золотою медаллю  - Сапсай Євгеній.

 

Заклад  співпрацює  з дошкільними установами № 4, 20 , як результат їх випускники 1 вересня  стають  учнями 1 класу нашої  школи.

 

Охоплення навчанням випускників 11-х класів показує, що ми надаємо достатні  освітні послуги: за три роки із 43 випускників ЗНО відповідно склали -  на високий рівень 10 учнів, достатній – 13, середній – 18.

 

Відповідно  випускники  усі продовжують  подальше навчання:  24уч. ( 50 %) у ВНЗ 3-4 р.а.,14 -  1-2 р.а,    6 - ПТУ.

 

Наша школа – це освітній заклад зі змішаним контингентом учнів, де навчаються обдаровані і звичайні діти. Особлива позиція – дитина в школі не просто учень, він – особистість.

 

Першочергове  наше завдання –  здійснювати опору на «сильні» сторони дитини; зрозуміти кожного  учня та виявити до нього  повагу, якої багатьом  не вистачає вдома, бо 3%  учнів школи - діти – сироти  та позбавлені батьківського піклування ; 9% - з багатодітних родин ; 8 % -  малозабезпечених; 26%   - з неповних сімей .

 

Перед педагогічним колективом стоять наступні завдання щодо підготовки учнів до ЗНО:

 

•  розширення системи підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання через додаткові, індивідуально-групові форми роботи;

 

•  активне впровадження тестування на уроках;

 

•  використання можливостей варіативної складової навчального плану для підготовки учнів до ЗНО.

 

2.Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

 

Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріальну базу школи, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи, в закладі створені умови для  вивчення іноземних мов (англійської мови) з 1 по 11 класи. З  5-го класу учні вивчають другу іноземну мову – німецьку мову.  Виділено додаткові години  з 6 по 11 клас на математику, природничі та гуманітарні предмети.  У школі є всі умови для використання у навчально-виховному процесі ІКТ (комп’ютери, телевізори, ноутбуки, мультимедійні проектори). 

 

Постійно удосконалюється забезпечення Інтернетом. Як і в кожному навчальному закладі, в школі  є доступ до Інтернету.  Продуктивно використовується інтернет у бібліотеці, учительській, кабінеті початкової школи та  трудового навчання.

 

Увійшли в практику  інтерактивні  заняття під керівництвом практичного психолога та соціального педагога для педагогічних працівників та учнів школи.  Метою цих занять є  зниження рівня емоційної напруги,  підвищення самооцінки.  Для педагогів – підвищення рівня психологічної  компетентності,  впевненості в собі, рівня згуртованості колективу та створення  позитивної мотивації для подальшої роботи. Бо тільки компетентний учитель може виховати компетентного учня:

 

-         7 учителів  активно пропагують свій педагогічний досвід у фахових журналах та в «Учительському журналі он-лайн»;

 

-         практичний психолог школи є членом творчої міської групи по створенню корекційно-розвивальних програм для дітей із особливими освітніми потребами

 

-         співпрацюємо з  Полтавським кооперативним технікумом та  аграрним коледжем управління і права: вчителі хімії та математики є постійними членами вступної компанії в даних закладах.

 

-           постійними членами журі  предметних олімпіад міського рівня є вчителі фізичної культури, української мови та літератури;

 

-         учитель фізичної культури ділиться своїм досвідом роботи з учителями міста та області;

 

-         видані методичні посібники фізики, української літератури  та фізичної  культури

 

             Постійно оновлюється сайт школи, який оформляє, удосконалює  і продовжує це робити Соколова Т.О., вчитель світової  та української літератури.

 

Третій  рік працюємо над проектом  «Я хочу жити в кольоровому світі»,  розмальовуємо бетонні стіни, які огороджують нашу школу з боку провулку Підмонастирського.  У рамках проекту проведений міський семінар для вчителів образотворчого мистецтва, де усі присутні   завершили розпочату розмальовку бетонних стін.

 

 

 

3.Організація різних форм позаурочної роботи.

 

Сьогодні освітній  заклад – це передусім простір життя учня, де він здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності, самоствердження.

 

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Педагоги нашої школи постійно працюють над вдосконаленням існуючих та розвитком інноваційних форм виховної роботи з учнівською молоддю. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.

 

Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.

 

Виховна робота проводилася згідно з планом виховної роботи школи. Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, заступника директора з навчально-виховної роботи були організовані і проведені на високому рівні шкільні свята.

 

 « Ну що б, здавалося, слова…» З метою виховання любові до рідної мови, слова народу, підвищення естетичного виховання дітей щорічно  шкільний конкурс читців «Шевченкове слово живе» збирає  всіх бажаючих.  Особливо активними є  учні  5-8 класів.  Найталановитіших відзначаємо шкільними дипломами і працюємо з цими дітьми в подальшому  і виходимо на вищий рівень.  Як результат:

 

Два дипломи  ІІІ ступеня ІІ етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика,

 

один переможець міського дитячого творчого конкурсу на здобуття літературної премії ім. І. Котляревського.

 

4 диплома  І,ІІ, ІІІ ступеня з базових дисциплін у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад .

 

3 місце - олімпіада з правознавства, яку проводив кооперативний технікум.

 

63 учні учасники  предметних конкурсів, серед них: «відмінний сертифікат»  отримали  7 школярів, «добрий сертифікат» - 26.

 

Другий рік поспіль беремо участь у захисті науково-дослідницьких робіт:   із  5  наукових робіт  маємо дві  призові.

 

Щоб дитина була зацікавлена, їй необхідне різноманітне, багате, приваблююче, інтелектуальне життя.

 

Намагаємося брати участь у  всіх міських конкурсах :

 

фестиваль « світ професій» -  дипломати та 6м.,

 

конкурс проектів «Ми віримо в гарне майбутнє» - 5 м.,

 

фестиваль «Творче тріо» разом з колективом учнів та вчителів  школи №8 - дипломати

 

фестиваль «Молодь обирає здоров’я» - 6м,

 

експедиція «Моя Батьківщина – Україна» - 3м.

 

-         участь у конкурсі екологічних агітбригад

 

-         участь у святі під назвою «У світі птахів», яке  було організоване ПНПУ ім. В.Г.Короленка. Учнями була проведена орнітологічна робота, у ході якої учень 11 класу зайняв II місце в конкурсі на найкращу шпаківню, а учениця 10 класу  зайняла почесне III місце за малюнок.

 

Уперше в минулому році  була створена команда «Максимум» з черліденгу. Результат роботи  -  призове   місце в міському  чемпіонаті в молодшій віковій групі

 

 Учень 5 класу - учасник конкурсу  та кращий  танцівник серед брейк-дансерів  міста, учасник міжнародних конкурсів з брейк-дансу.

 

Метою роботи з обдарованими дітьми є: виявлення юних талантів та  максимальне сприяння їхньому розвитку.   У школі створені відповідні умови для розвитку творчої обдарованості учнів, створені умови для стимуляції та самореалізації учнів.

 

Педагоги школи постійно працюють над вдосконаленням існуючих та розвитком інноваційних форм виховної роботи з учнями. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи . Усі вони розраховані на масовість, участь дітей різного віку, залучення до заходів постійних лідерів, активістів та дітей без спеціальної підготовки і практики.

 

Найбільш правильний  шлях до успіху – весь час пробувати ще один раз:  чи то гра на балалайці, чи то плетіння з газетного паперу, чи то орігамі. І тоді є результат. Захоплення дітей різноманітні, тому дуже важливо їх підтримати і створити всі умови для заняття улюбленою справою.

 

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком нашої діяльності. Тісна співпраця з дитячим юнацьким клубом «Веселка» допомогає нам у цьому.  Гостинно зустрічають наших дітей із різноманітними розважальними програмами, конкурсами  та майстер-класами. Або вже вкотре вони у нас у закладі проводять майстер-класи.

 

Тісно співпрацюємо з  дитячими  садочками № 4 та 20. Вихованці  садочків  - часті гості на наших заходах.

 

На громадських засадах діє театральна студія та вперше започаткований театр тіней початкової школи. Звичайно, ми не професіонали, але від душі, й  із задоволенням  і масово. Як говорять учні - під час репетицій вони ще більше стають дружніми.

 

Із задоволенням у стінах нашої актової зали учні початкових класів переглянули «Рукавичку», «Вовк та семеро козенят» акторами були учні 1- го та 2-го класів . Традиційно вже  ці вистави показуємо у дитячих садочках № 4 та № 20.

 

Справжня суть патріотичного виховання  полягає не в наших розмовах з дитиною, а в організації життя учнів.

 

 Шкільна команда «Десант» зайняла 3 місце в І етапі  Всеукраїнської  дитячо-юнацької  військово-патріотичної  гри «Сокіл» («Джура»).  

 

Для наших учнів «Сокіл» не просто гра, це - виховання в собі найкращих якостей свідомого громадянина України. Саме завдяки  таким  конкурсам в учнів пробуджується національна свідомість, козацький дух минулого надихає  до волелюбності, патріотизму та мужності.

 

 Учні школи беруть  шефство над ветеранами, одинокими людьми похилого віку  мікрорайону.

 

 З метою задоволення потреб і інтересів учнів у закладі організовно роботу секції  з легкої атлетики, туризму. 

 

 Щорічно її учасники  стають переможцями  у відкритих  чемпіонатах  області на призи учасників  Міжнародних олімпійських ігор, заслужених майстрів спорту Бартєньєва, Федорка, Очканя ( кожного окремо).

 

Двоє учнів школи – члени збірної команди міста з легкої атлетики.

 

Початок  2018р -  наші спортсмени зайняли   II та ІІІ місце у відкритому чемпіонаті в м. Полтаві з легкої атлетики.

 

Бути туристом  у нашій школі – то найвищий клас!  У спортивному  залі створені всі умови для заняття туризмом: натягнені  канати ,облаштована  скалолазна гірка, придбане туристичне спорядження.

 

Наша команда серед призерів  усіх 7-и туристичних зльотів шкіл міста.

 

Два випускники мають найвищі звання в місті серед учнів та дорослих  з техніки пішохідного туризму

 

У відкритій першості  Полтави  з техніки пішохідного туризму на кубок міського голови  - ми призери та переможці

 

Останні результати за рік:

 

I місце у відкритій першості ПМ ЦПО з техніки пішохідного туризму в приміщенні (середня вікова група) та  I місце -  молодша вікова група.

 

Виховна робота педагогічного колективу була спрямована на виховання підростаючого покоління, взаєморозуміння і взаємопідтримки дітей, батьків, молоді, місцевих організацій, співпрацю у досягненні поставленої мети та завдань. У своїй діяльності керувалися загальнолюдськими цінностями, глибоким розумінням традицій свого народу, свого міста. У зв’язку з цим виховна робота школи була спрямована згідно відповідних напрямів. «Школа і сім’я – грані співдружності» - під таким девізом живе і працює педагогічний колектив нашої школи.

 

Упродовж 2017-2018 н.р. у школі були проведені наступні заходи:

 

1. Єдині уроки:

 

 - Перший урок.;

 

- «День порозуміння  з ВІЛ позитивними людьми»(до Всесвітнього  дня боротьби зі СНІДОМ);

 

- «Миколай про діток знає все,подарунок кожного несе»;

 

- «Профілактика ВІЛ-Сніду»;

 

- «Великодня композиція»

 

  2.  Інформаційні хвилинки:

 

-  « День примирення та перемоги»;

 

- «14 жовтня - день українського козацтва»;

 

- «28 жовтня- річниця визволення України від загарбників»;

 

- «Твої права як дитини»;

 

- «Конвеція ООН про права дитини»;

 

3.      Були проведені загальношкільні заходи:

 

-Акція «Увага! Діти на дорозі»;

 

- Марафон «Козацькому роду – нема переводу»;

 

-«Славетні імена Полтави»;

 

- Благодійна акція «Юний європеєць»;

 

 «16 днів без насильства»;

 

- «Замість ялинки- композиція»;

 

- «Благодійний ярмарок –продаж на підтримку бійців АТО

 

-« Здай макулатуру-збережи життя»;

 

- «Від серця до серця»

 

 

 

Широкомасштабно працює волонтерський загін «Турбота» за напрямом «Волонтерство».  Постійний супровід одиноких людей похилого віку мікрорайону,збирання  для наших захисників необхідних продуктів харчування, промислових товарів, речей  особистої гігієни.

 

Діти школи готують для воїнів АТО вітальні листівки,  адже в їхніх дитячих серцях живе надія та віра у краще майбутнє. Від Всеукраїнського благодійного фонду «Діти – наше майбутнє» заклад отримав подяку за активну участь в акції «Допоможи солдату – захисти Батьківщину». Вперше взяли участь в акції до міжнародного дня підтримки дітей з синдромом Дауна.

 

 В осінню пору щороку проходить шкільний ярмарок «Щедрість землі Полтавщини», присвячений Дню міста. Вихованці школи з кожного класу готують свій стіл із різноманітних овочів та фруктів на продаж. На зібрані кошти   закупляються речі  для бійців  АТО. Їх  відвозить для воїнів наш добре відомий волонтер-доброчинець, батько учнів 2та 5класу.

 

Волонтерський загін « Турбота» та актив школи центру суспільно корисної діяльності й добрих справ збирають  ковдри, крупи, сухарі та корм  в центр безпритульних собак.  

 

Ми продовжуємо роботу у проекті:«Розвиток Полтавської мережі громадсько активних шкіл», є  відкритими для діалогу та співпраці у спільній меті задля кращого майбутнього нашого закладу.

 

Шкільна команда «Ековарта» присвятила свій виступ темі "Чиста річка, чистий район, чиста Полтава". У своєму виступі команда звернула свою увагу на проблему забруднення річки Тарапуньки, яка протікає поблизу школи. Бригада юних екологів школи знайшла вирішення проблеми: очищення території, озеленення району. Запрошені були місцеві мешканці , приємно було спостерігати злагоджену роботу з громадою. Райвиконком допоміг  машинами вивезти сміття, голова вуличного комітету забезпечив сміттєвими пакетами .

 

Профорієнтаційна підготовка молоді починається ще у шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота  здійснюється під час освітнього процессу, а саме:

 

- розширення знань про професії на уроках, з мережі Інтернет;

 

- походи на Дні відкритих дверей навчальних закладів міста

 

- зустрічі з викладачами Полтавських вузів

 

- лекції викладачів ПУЕТу 

 

- проводилося анкетування з вибору професії

 

У школі є профорієнтаційний термінал, з яким із великим задоволенням працюють не лише старшокласники, а й молодші учні та батьки.

 

Також є профорієнтаційний куточок, який містить цікаві інформаційні матеріали. Допомагають у роботі працівники центру зайнятості та представники вищих навчальних закладів, які проводять бесіди зі школярами про найрізноманітніші професії, від найпопулярніших до найбільш затребуваних.

 

4. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу.

 

Я рада, що у наш колектив традиційно ввійшло бажання створювати комфорт школи для всіх учасників навчально-виховного процесу.

 

Вдячні  міській владі за підтримку. За сприяння міської ради та залучення коштів міського бюджету  в закладі  , частково відремонтована покрівля; дороблена підлога коридору І поверху. Зроблено поточний ремонт класної кімнати, обстеження технічного стану будівлі та технічний паспорт. Зроблений проект спортивного майданчика на місці знесеної майстерні.

 

Школа працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищено.

 

Щиро дякую вчителям, батькам і техперсоналу, які приклали максимум засиль для проведення ремонтних робіт по підготовці школи до навчального року і виконали їх вчасно.

 

5.Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

 

Незважаючи на вік приміщення  та його зношеність, колектив працює над удосконаленням, підтриманням його   в робочому стані. Ми продовжуємо приділяти увагу естетичному вигляду навчального закладу.  Проводиться робота з  облаштування коридорів і класних кімнат, в якій беруть участь батьки, школярі та вчителі. Коридор, де розташовані класи початкової школи, бібліотека змінили свій зовнішній вигляд. Протягом 2017-2018 н. року до роботи закладу залучено благодійні внески  на поточний ремонт, для поліпшення матеріально-технічної бази. Вся інформація щодо благодійних внесків знаходиться на сайті школи

 

6.  Заходи щодо забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

 

У 2017-2018 навчальному році чисельність працівників закладу становить: педагогічних працівників – 26:  2  перебуває у відпустці по догляду за дитиною; обслуговуючого персоналу – 8  чоловік

 

 Вищу категорію мають 9, першу 4, мають звання – 5. Атестація педагогічних працівників 2017-2018 навчального року проводилася за планом, згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України. Під час проведення атестації не допускалися порушення дотримання положення про атестацію.

 

Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотриманням норм і правил проходження атестації.

 

Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації, що  простежується протягом 5 років.

 

Якість комп’ютерної освіти  педагогів є постійною турботою керівництва школи. Пріорітетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є: формування ключових компетентностей, моніторинг якості освітньої діяльності, самоосвітня діяльність педагога, залучення до дослідної роботи.

 

Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з профспілковим комітетом школи.

 

7.  Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників.

 

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано гаряче та буфетне харчування учнів 1-11 класів. Робітники їдальні намагаються створити домашню затишну атмосферу під час смачних сніданків та обідів. Завдяки режимному калорійному харчуванню діти набирають нових сил та здоров’я. Всі учні 1-4 класів та бажаючі із 5-11 класів охоплені гарячим харчуванням. Безкоштовно харчуються діти пільгових категорій.

 

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів,  дотримується питний режим. Випадків порушення термінів реалізації продуктів не було.

 

Їдальня працює до 15.00 години. Столи накривають за графіком. Учні перебувають у їдальні в супроводі вчителів.

 

Медична сестра та відповідальний заступник директора з НВР ретельно слідкують за санітарним станом приміщення їдальні, дотриманням меню. Санітарний режим на харчоблоці не порушується.

 

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює медична сестра від дитячої поліклініки за визначеним поліклінікою графіком роботи у школі, яка організовує систематичне та планове медичне обстеження учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань, та огляд учнів стоматологами. Щорічно  у дитячій поліклініці діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі.

 

Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні-серпні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у школі. 

 

У навчальному закладі проводяться заходи щодо здорового способу життя: шкідливості куріння, алкоголю, наркотиків. Крім уроків основ здоров’я, у планах кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де планується послідовна робота оздоровчого характеру з класом.

 

8.  Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

 

У 2017-2018 н.р. безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно положення про організацію роботи з охорони праці. Учні та вчителі дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів.

 

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи. Адміністрацією закладу в період 2015-2016 н.р. були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та споруд.

 

По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Щороку проводиться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

 

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщенні школи розміщено стенд по безпечній поведінці та куточок цивільного захисту.

 

За навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм. 

 

Перед початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди.     Систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби.

 

9.  Надання соціальної підтримки та допомоги дітям сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей.

 

В цьому навчальному році соціальний паспорт школи має такий вигляд: 3%  учнів школи - діти – сироти  та позбавлені батьківського піклування ; 9% - з багатодітних родин ; 8 % -  малозабезпечених; 26%   - з неповних сімей .

 

 

 

6 дітей-інвалідів, двоє з яких навчаються за індивідуальною програмою вдома; 2 дитини, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС; 9 учнів, батьки яких були в зоні АТО, 3 дітей- переселенців. Ці учні постійно перебувають у центрі уваги адміністрації навчального закладу. 

 

З метою надання соціальної підтримки протягом року всі діти даних категорій відвідувались за місцем проживання. Проводилась виховна, профілактична та корекційна робота.   Дані категорії дітей по мірі можливості отримували гуманітарну допомогу, путівки для відпочинку та оздоровлення у таборах.

 

Робота з дітьми пільгових категорій проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класних керівників, соціального педагога, адміністрації школи, учнівського самоврядування та постійного зв’язку з батьками.

 

 

 

10.Моральне та матеріальне стимулювання учнів і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення.

 

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров'я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

 

Щорічно  відбувається оздоровлення школярів у пришкільному таборі «Веселка». Цього року вихованцями табору стануть 20 учнів школи. Під час оздоровлення у таборі будуть цікаві масові заходи: лялькові вистави, екскурсії , туристичні поход, конкурси, розваги.

 

 

 

11.Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку.

 

В школі наказом директора створюється щорічно рада  профілактики правопорушень. Вона працює на підставі розробленого Положення . На засідання ради профілактики запрошуються учні, які схильні до правопорушень, порушники дисципліни на уроках та їх батьки. 

 

Адміністрацією школи, радою профілактики правопорушень  школи проводяться  різноманітні профілактичні заходи з учнями групи ризику та учнями, що потрапили в складні життєві умови.  Налагоджена робота з Всеукраїнською благодійною організацією «АСЕТ».

 

Завдяки постійній профілактичній роботі, співпраці з органами внутрішніх справ  на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх  учнів школи немає. Складено спільний план заходів школи, ССД та дитячої кримінальної  міліції по профілактиці правопорушень.

 

Соціальний педагог Ушакова О.В.. веде соціальний паспорт школи, тримає на контролі відвідування учнями занять у школі, обстеження санітарно-побутових умов проблемних сімей, відвідування класними керівниками учнів вдома.

 

 

 

12. Стан дитячого травматизму.

 

Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.

 

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями та учнями.

 

Протягом навчального року у закладі не було зафіксовано жодного випадку травматизму:

 

13. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

 

Виховання учнів в школі і сім'ї – щоденний нерозривний зв'язок, клопіткий творчий процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь в освітньому  процесі є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Батьки є учасниками позакласних заходів щодо профорієнтації,  світу захоплень, родинними святами та святами пов’язаними з народними звичаями і традиціями українського народу.

 

Класні керівники співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв'язок через щоденники, мобільний телефон; проводять батьківські лекторії, батьківські збори, анкетування. Свої спостереження заносять до «Щоденника психолого-педагогічних спостережень». 

 

Традиційними  формами роботи з батьками  є  індивідуальні бесіди, засідання батьківських комітетів, батьківські збори.

 

Під час проведення батьківських зборів, вихованці   гуртків естетичного напрямку звітують про свою роботу та досягнення. 

 

Ми продовжуємо роботу у проекті:«Розвиток Полтавської мережі громадсько активних шкіл», є  відкритими для діалогу та співпраці у спільній меті задля кращого майбутнього нашого закладу.

 

14. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою , батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.

 

В закладі  є журнал обліку звернень громадян. Діє  сайт школи для висвітлення  освітнього  процесу та зворотнього зв’язку з громадскістю.  На батьківських зборах батьки мають можливість  висловити побажання щодо покращення освітнього процессу.

 

Створена рада закладу, батьківський комітет, які підтримують і намагаються допомогати у розвитку матеріально-технічної  бази школи. 

 

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань учнів:

 

 через покращення якості, удосконалення освітнього процесу;

 

 використання сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків та позакласних заходів;

 

 підвищення мотивації навчання з боку учнів, батьків;

 

 підготовку учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні

 

  впровадження НУШ

 

Успіхи школи - це успіхи всіх учасників освітнього процесу, це успіхи нашого закладу.

 

Щиро вдячна всім за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість, за вклад кожного у виконання своїх обов’язків. Все це заради наших дітей, бо діти – то є оцінка нашого життя, його зміст і продовження. Ми повинні дати їм все найкраще, виховати їх добрими, розумними і щасливими.

 

Тож будьмо завжди разом – школа, сімя, громадськість. Надіюся в подальшому на співпрацю. Всім нам зичу миру, добра, щоб діти зростали толерантними, підготовленими до життєвих випробувань, всесторонньо розвинутими, але, найголовніше, гарними людьми, здатними допомагати, розуміти, підтримувати. Нехай всім щастить.

 

Дякую за увагу.

 

 

 

Рішення

 

від 10 травня 2018 року

 

 

 

 

 

1.Прийняти до відома інформацію директора школи Іванченко В.О. про підсумки роботи школи за  2017 – 2018 н. р. та  перспективи розвитку закладу.

 

2.Продовжити реалізацію потреб учнів та їх батьків через мережу участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах та змаганнях.

 

3.Розвивати в учнів стійкий інтерес до пізнання, бажання та вміння самостійно вчитися, вміння аналізувати свої помилки, здійснювати самооцінку.

 

4.Виховувати культуру спілкування, безпечного середовища та інформаційної культури учасників  освітнього процесу.

 

5. Розвивати партнерські стосунки між школою і громадою для вирішення освітніх та соціальних проблем.

 

6. Продовжити активну роботу щодо впровадження НУШ.

 

7.Роботу керівника школи визнати - «задовільною».

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ліцензія закладу



 

Статут закладу



 

Висновок про атестацію закладу

 



 

 

Благодійна допомога

 


Кошторис на 2018 рік

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма№2д, №2м) за 1 квартал 2018р.

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги(форма №4-1д,№4-1м) за 1 квартал 2018р.

Звіт про надходження і використання коштів,отриманих за іншими джерелами власних надходжень(форма №4-2д, №4-2м) за 1 квартал 2018р.

Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма №4-3д, №4-3м) за 1 квартал 2018р.

Кошторис на 2017 рік

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма №4-1д, №4-1м)за 12 місяців 2017

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за 12 місяців

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень(форма №4-2д, №4-2м) за 12 місяців

Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду(форма №4-3д, №4-3м) за 12 місяців

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма №4-1д, №4-1м) за 9 місяців 2017р.

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду(форма №2д, №2м) за 9 місяців 2017р.

Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду(форма №4-3д,№4-3м) за 9 місяців 2017р.

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень(форма №4-2д,№4-2м) за 9 місяців 2017р.